Zoeken

zondag 8 januari 2017

Waarom gehandicapten zo van Volendamse zangers houden

Soms verwonderen wij ons over dingen in het leven. En dan zijn er dingen die we simpelweg nooit zullen kunnen begrijpen. Zoals de specifieke natuurkundige mechanismen in de kwantumfysica, gedetailleerde politieke omstandigheden achter het Israël-Palestina conflict en het feit dat Volendamse zangers een grote fanbase hebben. Nu is ons opgevallen dat een groot deel van deze fanbase uit verstandelijk beperkte mensen bestaat. Hoog tijd om in een focusgroep de doelgroep van de palingsound aan de tand te voelen over de aard van deze waanzin.




"Alle Nederlandse zangers die er op de wereld zijn vind ik eigenlijk goed zingen. Maar als ik er een paar uit moest kiezen vond ik Jan Smit, Monique Smit en ook nog anderen het beste".


Jan Smit



"Ik vind hem mooi zingen, en dat hij mooie liedjes maakt. En hij zingt ook wel mooie teksten en hij schrijft sommige liedjes zelf. Ik vind dat gewoon knap van Jan Smit. En ik vind hem ook knap. Het mooiste liedje van Jan Smit vind ik dat hij een liedje zingt over zijn oma. Want als ik dat liedje hoor zing ik dat mee en moet ik terug denken aan mooie tijden."

Monique Smit



"Monique Smit kan ook wel mooi zingen. En ze is ook de zus van Jan Smit".

Nick en Simon


"Die vind ik ook wel goed, maar ik ben niet echt een fan van ze. Ik weet niet waarom niet. Ze zien er wel goed uit, maar ik ben niet echt een fan".

De 3J's


"Wel eens van gehoord, maar... "

Geen opmerkingen:

Een reactie posten