Zoeken

woensdag 18 januari 2017

De 10 slechtste films ooit

Je kent het wel: je doet een filmmarathon van een bepaalde filmserie en je bedenkt: wat doe ik met mijn leven? Waarom kijk ik 's werelds slechte films die ooit zijn gemaakt? Wees niet bang: Je bent niet alleen en er zijn nóg slechtere films op aarde. In dit artikel vertel ik de meest vreselijke films ooit gemaakt. Disclaimer: dit artikel is gebaseerd op een subjectieve evaluatie van de films (houd wel in het achterhoofd dat ik erg geschoold ben in het recenseren van films).


1. American Pie - wanneer je er zes achter elkaar kijkt. 


Eén film hiervan is prima. Zes achter elkaar en je wilt nooit meer een American Pie film zien. Zo slecht. 

2. 33 Tales of Horror


Ik moest bijna huilen van de slechtheid van deze DVD box. Ik denk oprecht dat de film ge-edit is met Windows Movie Maker. 

3. The Human Centipede


Vraag me niet waarom ik deze film heb uitgekeken. Ik snap niet dat iemand zo'n zieke geest kan hebben dat hij deze film heeft geregisseerd (en blijkbaar ook investeringsgeld voor heeft gekregen, say whut). Advies: kijk dit niet. 

4. Twilight



Ik weet dat ik hier vele harten mee breek maar kom op jongens, dit is toch echt om te huilen. Kristin Steward is letterlijk tegen iedereen een bitch maar toch is iedereen verliefd op haar. I just can't. 

5. Mannenharten


De soundtrack: vet leuk. De film daarentegen? Ik weet er niks meer van, behalve dat ik me twee uur heb verveeld. 

6. Smoorverliefd

Ik ben naar de premiere geweest van deze film. Misschien ben ik enigszins bevooroordeeld door het feit dat me hapjes waren beloofd, maar er in plaats van bitterballen groentenchipjes waren, maar deze film was ook echt om te huilen. Zo ongemakkelijk toen niemand uitbundig ging klappen toen de acteurs on stage kwamen. 

7. Fifty Shades of Grey


Ik wilde toch aan de hype geloven. Maar damn, ik heb gewoon de hele film gelachen van moedeloosheid. Wat verschrikkelijk voor de cast dat zij hierin moesten spelen. Vooral de chick, doe even normaal. 

8. Deuce Bigalow: European Giggolo



Dit is zo'n typische 23.00 uur RTL5 film die iedereen stiekem toch heeft gezien. Slechte acteur, slechte weergave van Nederland. Gewoon kut. 

9. Sint



Nederlandse horror: altijd een slecht idee. 


10. ...

Graag hoor ik van jullie wat jullie all-time worst movie op aarde is. Dan mag dat de rechtmatige nummer 10 worden. 


xoxo 

A.C.C.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten