Zoeken

maandag 16 januari 2017

De onbegrijpelijke collectie van Riviera Maison en de Action

Facebook is een zeer geaccepteerd medium voor de ouderen onder ons. Dat ene awkward basisschoolgenootje die al twee kinderen heeft op haar 25e spamt je tijdlijn vol met haar engeltjes, je moeder plaatst onder elke foto die wordt geplaatst ongepaste comments en -we hebben haar allemaal- je suffe tante die haar foeilelijk interieur met tacky leuzen plaatst.

Action lovers... Ik blijf me maar verbazen over de vrouwen die helemaal wild worden van de collectie van Riviera Maison en de goedkopere alternatieven die te krijgen zijn bij onze shoplog favourite. In dit artikel geef ik een overzicht van de meest onbegrijpelijke producten. 




Hordes kortpittige dames hebben een bordje met 'Home' in hun huis hangen. De reden hiervan is onduidelijk. Wil je aan anderen laten zien dat dit je huis is? Of heb je zelf moeite met het onthouden op welke locatie je je op dit moment bevindt? Misschien voelen de damesch zich toch niet helemaal thuis in hun huis, maar willen ze illusie wekken dat hun huis helemaal geweldig is. Zo'n prachtig decoratiestuk kan hier inderdaad bij helpen...




Mag ik even zelf weten wat ik op dit bordje ga plaatsen? Don't tell me what to do Riviera Maison. 


Oke sorry man, hier heb je m'n sleutels al. Beetje dwingende opdruk dit. Niet echt gezellig om zo je huis binnen te komen.



Het heeft de vorm van een hondenbak, maar er mogen alleen 'delicious small snacks' in van de beste kwaliteit. Dit is toch één en al cringe. 


Stel: je bent forever alone en je krijgt dit bordje. Eenzaamheid wordt hiermee gewoon gestimuleerd. Vind ik best wel zorgelijk. Waarom mag je alleen sushi in je eentje eten? Ik denk dat we best wel een petitie mogen opstellen om dit soort producten van de markt af te halen.

Heb jij ook zo'n mooi pareltje in je huis?

xoxo A.C.C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten